• Presentació Capacitació Digital

    La pandèmia de la COVID-19 ha representat la irrupció de les noves tecnologies. Tràmits com la recerca de feina, entrevistes de treball, relacionar-se amb l'administració pública o entitats bancàries, entre d'altres, són cada cop més electrònics, accentuant la bretxa digital.

    DAVANT D'AQUESTA REALITAT...

    DinàmiG, en col·laboració amb altres entitats del territori, engeguem aquest projecte de CAPACITACIÓ DIGITAL, que inclou accions formatives presencials i en línia amb l'objectiu de reduir aquesta bretxa digital i donar eines a la població per a la realització dels tràmits i gestions que es fan habitualment de manera electrònica.

    MOODLE

    Activem aquest Moodle amb càpsules formatives breus sobre diverses temàtiques que podeu consultar de manera gratuïta i tantes vegades com necessiteu.

    Eina viva i dinàmica

    Els vostres comentaris i propostes ens ajudaran a crear una eina útil, actualitzada i a l'abast de tothom.

    Hi som per ajudar-vos

    Des de DinàmiG us oferim el nostre suport del de diverses vies

    ÀREA D'OCUPACIÓ MAS LES MATES

    Carrer Mestre Falla, 47 - 17800 OLOT

    Horari:

    DL., DT., DC. 9 H - 14 H    15:30 H a 18 H

    DJ., DV. 9 H a 14 H

    Telèfon: 972 26 78 12

    Correu-e: ocupacio@dinamig.cat

    VIA MOODLE

    Podeu deixar-hi els vostres comentaris, propostes, dubtes i qüestions

    AULA OBERTA

    Ordinadors, connexió a Internet i assistència tècnica a la vostra disposició al Mas Les Mates (amb cita previa)

    Logos Moodle Capacitació Digital

    Aquesta acció està subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i l’FSE en el marc dels Programes de suport al desenvolupament local.


Cursos disponibles

Aquí trobareu les sessions gravades en vídeo. Podeu visualitzar-les tantes vegades com vulgueu i sempre les tindreu a la vostra disposició.

Son les sessions realitzades presencialment a l'aula TIC del Mas Les Mates d'Olot. Els assistents que van assistir a les sessions, tot i no sortir en els vídeos, és poden escoltar en interactuar amb en Jordi Centelles (professor).

Aquí trobareu accés a diversos Tallers en format document/diapositives.

Us facilitaran d'una forma ràpida, senzilla i útil, coneixements bàsics per a realitzar el vostre currículum o com millorar-lo, preparar una entrevista de feina, com inscriure's al Servei d'Ocupació de DinàmiG o com registrar-se a Infofeina des del mòbil.

I no oblideu consultar periòdicament els Tallers disponibles, perquè aniran apareixent de nous.

Què és l'ACTIC?

La sigla ACTIC correspon a la denominació "acreditació de competències en tecnologies de la informació i la comunicació".

Certificat Acreditatiu
L'ACTIC és la certificació acreditativa de la competència digital, entesa com la combinació de coneixements, habilitats i actituds en l'àmbit de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) que les persones despleguen en situacions reals per assolir objectius determinats amb eficàcia i eficiència.

Competències TIC
L'ACTIC permet a qualsevol persona demostrar les seves competències en TIC mitjançant una prova per ordinador que s'avalua automàticament. La prova és telemàtica, encara que s'ha de fer en un centre col·laborador reconegut per la Generalitat, el qual garanteix que es fa en les condicions adequades. Hi ha més de 350 centres distribuïts per tot Catalunya, amb molta diversitat d'horaris d'avaluació. La sol·licitud d'acreditació i l'obtenció del certificat també són telemàtics. No cal esperar cap convocatòria per presentar la sol·licitud.

Una eina per trobar o millorar de feina
Les persones que superen satisfactòriament la prova obtenen un certificat (bàsic, mitjà o avançat) que emet la Generalitat, i que els possibilita acreditar un determinat nivell (1, 2 o 3, respectivament) de competències en TIC davant de qualsevol empresa o administració. Aquests certificats són, doncs, una eina que pot facilitar l'obtenció d'una feina, la promoció professional, l'accés a eines d'aprenentatge virtual o l'obtenció d'una certificació professional.